اجرای تاسیسات پله فلزی در بابل

اجرای تاسیسات پله فلزی در بابل

اجرای تاسیسات پله فلزی در بابل

اجرای تاسیسات پله فلزی در بابل | شرکت آتی ساز افق شمال به شماره ثبت 2818 به مدیریت (( مهندس پیش یار )) با دارا بودن بیش از 25 سال سابقه تخصصی در امور عمرانی و ساختمانی در شمال کشور – شهرستان آمل و شهرهای اطراف فعالیت نموده است. مدیریت این مجموعه دارای مدرک کارشناسی عمران و دانشجوی ارشد مدیریت ساخت می باشد.

شرکت اتی ساز افق شمال

شرکت ساخت و ساز افق شمال با 25 سال سابقه فعالیت در حوزه مهندسی و ساخت و ساز توسط مهندس پیش یارکه تاسیس شده است.

مهندس پیش یارکه دارای مدرک کارشناسی عمران و دانشجوی ارشد مدیریت ساخت می باشد و به عنوان مدیرعامل این شرکت فعالیت می کند.

فعالیت اصلی این شرکت شامل ساخت و ساز، پیمانکاری و تامین مصالح ساختمانی می باشد. در کارنامه این شرکت، مدیریت اجرایی پروژه‌های متعددی در استان‌های مختلف انجام شده است.

از جمله مهم‌ترین پروژه‌ها می‌توان به تامین آب زراعی ییلاقات شهرستان آمل، همکاری با شرکت آب منطقه‌ای استان مازندران و اداره کل راه و شهرسازی مازندران اشاره کرد.

همچنین این شرکت دارای سوابق موفق در انجام پروژه‌های سازمان‌های شیلات گلستان و جهاد کشاورزی تهران است.

محصولات این شرکت شامل مصالح ساختمانی مانند آجر، بلوک، تیرچه و سیمان می‌باشد. آدرس شرکت در شهر آمل و خیابان طالب آملی قرار دارد.

برای راهنمای و اطلاعات بیشتر کافیه با شماره زیر تماس بگیرید.

اجرای تاسیسات پله فلزی در بابل

شهر بابل

بابل شهری در شمال ایران است که مرکز شهرستان بابل محسوب می‌شود. این شهر در گذشته مرکز ولایت مازندران بوده است. مردم بابل از قوم طبری هستند و به زبان مازندرانی تکلم می‌کنند. جمعیت بابل بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر است.

بابل از نظر تجاری، فرهنگی، دانشگاهی و درمانی اهمیت دارد. ۲۰ موسسه آموزش عالی در این شهر فعالیت دارند که مهم‌ترین آن دانشگاه صنعتی نوشیروانی است. همچنین اولین دانشگاه علوم پزشکی شمال کشور در بابل تاسیس شده است.

بابل در شمال شرقی تهران و در حد فاصل دریای مازندران و کوه البرز واقع شده است.

 

موقعیت جغرافیایی

شهر بابل در ۱۵ کیلومتری جنوب دریای مازندران قرار دارد و رشته کوه البرز نیز حدوداً در ۱۰ کیلومتری جنوب بابل قرار دارد و بابلرود نیز از غرب این شهر می‌گذرد. قرار گرفتن ۲ بزرگراه در ۳۰ کیلومتری غربی(هراز ۷۷) و ۱۵ کیلومتری شرقی(فیروزکوه ۷۹) شهر بابل، جایگاه ویژه‌ای به موقعیت مکانی این شهر داده‌است. قرار گرفتن این شهر در مرکز مازندران اهمیت موقعیت مکانی این شهر را دو چندان کرده‌است. شهر توریستی بابلسر و دریای مازندران در شمال این شهر قرار دارند که این نیز از دیگر دلایل اهمیت موقعیت مکانی این شهر است.

بابل شهری در نزدیکیِ آب‌های خزر است. بنابراین سطح رطوبت در این شهر بالاست و هوای شرجی آن موجب سرسبزی و خرمی مزارع و باغات می‌شود. اگر در بهار و تابستان به بابل سفر کنید، هوای گرم و مرطوبی در انتظارتان خواهد بود. اما در فصول پاییز و زمستان رفته رفته هوا خنک می‌شود و بارش باران و برف دور از انتظار نخواهد بود.

بهترین زمان سفر به بابل

اگر طاقت هوای گرم و شرجی را ندارید، دور سفر به بابل در تابستان را خط بکشید. چراکه در این موقع از سال فقط شب‌ها می‌توانید راحت از منزل خارج شوید و روزها باید زیر کولر گازی باشید!

اما ابتدای بهار و پاییز هوای بابل فوق‌العاده خوب و مطبوع است. در این زمان از سال هوای خنک و فرح‌بخشی مهمان شهر می‌شود و جان می‌دهد برای مسافرتی خاطره‌انگیز!

بابل شهری قدیمی و تاثیرگذار در تاریخ ایران بوده است. این شهر در زمان رونق آیین میترائیسم، هواداران زیادی داشته و در آن زمان به نام‌های مام‌طیر، مه‌میترا و سپس بارفروش شهرت داشته است. بارفروش در سال ۱۳۱۰ به دستور خاندان پهلوی به نام بابل خوانده شد و هم‌اکنون یکی از شهرهای توریستی و جذاب برای گردشگران است. براساس اسناد تاریخی، بابل در گذشته مرکز مهمی برای دادوستد بوده و بازار بزرگ محلی آن تجار روسی را به خود جذب می‌کرده است.

جاهای دیدنی بابل

  1. جنگل نارنجلو

  2. روستای فیلبند

  3. آبگرم ازرود

  4. دریاچه سد شیاده

  5. کاخ سلطنتی بابل

  6. روستای دیواعمران

  7. آبشارهای بابل

  8. پل محمدحسن‌خان

اجرای تاسیسات پله فلزی در بابل​ با آتی ساز 

اجرای تاسیسات استخر در چمستان

ساخت پله فلزی

برای ساخت پله فلزی بهتر است با یک مجری حرفه‌ای تماس بگیرید تا تمام استانداردهای ایمنی و ساختمانی رعایت شود. فردی که پله را میسازد باید کار بلد باشد و تمامی استاندارد هارا رعایت کند 

چند نکته مهم برای ساخت پله فلزی:

  • ابتدا باید اندازه‌گیری دقیق انجام شود تا پله مناسب فضا باشد.
  • برای ساختار پله از فلزاتی مانند فولاد ضدزنگ استفاده می‌شود.

  • باید ضخامت و استحکام مورد نیاز رعایت شود تا وزن افراد را تحمل کند.

  • سطح پله باید ضدلغزش باشد برای ایمنی.

  • ارتفاع و عرض پله‌ها باید مطابق استانداردهای ساختمانی در نظر گرفته شود.

  • نصب آن توسط کارشناسان انجام می‌شود.

  • توصیه می‌کنیم ابتدا هزینه‌ها و استانداردها را با مجریان مورد اعتماد مقایسه کنید تا کار درست انجام شود. ایمنی افراد در اولویت است. برای هرگونه راهنمایی بیشتر در اختیارتان هستم.

Call Now Button