فروش اجر در آمل

فروش اجر در آمل | شرکت آتی‌ساز افق شمال با شماره ثبت 2818 تحت مدیریت مهندس پیش‌یار که بیش از یک ربع قرن سابقه تخصصی در زمینه‌های عمران و ساختمان در منطقه شمال کشور شامل شهرستان آمل و شهرهای اطراف دارد، فعالیت می‌کند. این شرکت توانسته طی ۲۵ سال گذشته تجربه‌ای کارشناسی را در اجرای پروژه‌های مختلف بدست آورد.

آتی ساز

با سلام، شرکت آتی ساز افق شمال با بیش از 25 سال سابقه در زمینه ساخت و ساز، به عنوان یک شرکت پیمانکاری مجرب در اختیار شما قرار دارد. ما با تیمی متخصص از مهندسین، معماران و کارشناسان حرفه‌ای، آماده اجرای پروژه‌های ساختمانی و عمرانی شما هستیم. از جمله خدمات ما می‌توان به ساخت ساختمان، آپارتمان، ویلا، شهرک‌سازی و دیگر پروژه‌های مرتبط اشاره کرد. با همکاری ما می‌توانید اطمینان داشته باشید که پروژه‌هایتان با بالاترین کیفیت و در مهلت زمانی مقرر به اتمام می‌رسد.

ما با تیمی مجرب از کارشناسان و متخصصان با سابقه، با افتخار خدمات ساختمانی متنوع را در اختیار شما قرار می‌دهیم. هدف ما ارتقاء و پیشبرد پروژه‌های ساختمانی شماست. از همکاری با شما مفتخریم و با تیم ساختمانی مجهز و متخصص، تضمین می‌کنیم که پروژه‌های شما با سرعت و کیفیت بالا به اتمام خواهند رسید.

با افتخار اعلام می‌داریم که شرکت آتی ساز افق شمال با دارا بودن یک تیم کارآمد و شناخته شده، آماده است پیمانکاری در زمینه‌های گسترده‌ای از امور عمرانی و ساخت و ساز ارائه دهد. این شامل پروژه‌های متنوعی همچون ساختمان، اپارتمان، ویلا، شهرک سازی و دیگر زمینه‌های مرتبط می‌شود. ما با افتخار انتظار مشارکت شما را داریم و آماده‌ایم با شما عزیزان قرارداد مناسب برای اجرای پروژه‌های مشترک به امضاء برسانیم. 

برای اطلاعات و راهنمایی بیشتر تماس بگیرید 

فروش اجر در آمل

ایندت را بساز با شرکت  آتی ساز

خرید اجر در شرکت اتی ساز افق شمال 

برای خرید انواع اجر و اطلاعات بیشتر در مورد شرکت اتی ساز فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

فروش اجر در آمل

نکات کلیدی برای خرید آجر

آجر مرغوب چه آجری است؟

آجر مرغوب به آجری گفته می شود که خوب پخته شده باشد و خاک رس موجود در آن بر اثر حرارت خمیری شده باشد و باعث چسبیدن دانه های خرده سنگ داخل خشت شود. رنگ این نوع اجرها روشن و باز است و با بهم زدن دو تا اجر مرغوب به یکدیگر صدایی ایجاد می شود که این صدا نشانه کیفیت آن است. آجرهای مرغوب تو پر بوده و نسبت به آجرهای نامرغوب متراکم تر هستند با این وجود آجرهای مرغوب سنگین تر هستند و میزان خرابی و پرتی آجرهای مرغوب بسیار کم تر از دیگر اجرها است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرکت اتی ساز به سایتمون نگاهی بی اندازید.

Call Now Button