فروش تریچه بلوک در مازندران

فروش تریچه بلوک در مازندران | شرکت آتی‌ساز افق شمال با شماره ثبت 2818 تحت مدیریت مهندس پیش‌یار که بیش از یک ربع قرن سابقه تخصصی در زمینه‌های عمران و ساختمان در منطقه شمال کشور شامل شهرستان آمل و شهرهای اطراف دارد، فعالیت می‌کند. این شرکت توانسته طی ۲۵ سال گذشته تجربه‌ای کارشناسی را در اجرای پروژه‌های مختلف بدست آورد 

آتی ساز

به طور کلی، شرکت اتی ساز با تمرکز بر ارائه محصولات با کیفیت و خدمات متمایز، به عنوان یکی از تامین کنندگان برجسته در صنعت ساخت و ساز شناخته می‌شود و به دنبال ارتقاء و بهبود مستمر فرآیندهای خود می‌باشد تا نیازهای مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کند.شرکت اتی ساز همچنین با ارتقاء مهارت‌های کارکنان خود و استفاده از تکنولوژی‌های نوین، به دنبال بهبود مداوم فرآیندهای تولید و ارائه خدمات است. این امر به عنوان یکی از اصول اساسی شرکت، باعث شده تا محصولات و خدمات ارائه شده توسط این شرکت همیشه به روز و با کیفیت بالا باشند. با توجه به این تمرکز بر بهبود مداوم، مشتریان می‌توانند اطمینان داشته باشند که با انتخاب اتی ساز، از جدیدترین و بهترین محصولات و خدمات در صنعت ساخت و ساز بهره‌مند خواهند شد.شرکت اتی ساز همچنین به اهمیت ارتقاء ایمنی و بهداشت در محیط کار توجه ویژه‌ای دارد و تمامی فعالیت‌های خود را با رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشت انجام می‌دهد. این امر باعث شده تا کارکنان این شرکت احساس امنیت و آرامش کاملی در محیط کار داشته باشند و بتوانند به بهترین شکل ممکن وظایف خود را انجام دهند.

برای اطلاعات و راهنمایی بیشتر تماس بگیرید 

فروش تریچه بلوک در مازندران

ایندت را بساز با شرکت  آتی ساز

مازندران

مازندران یکی از استان‌های شمالی ایران است.مازندران با مرکزیت شهر ساری در شمال ایران واقع شده است. این استان از شمال به دریای مازندران، از جنوب به استان تهران، از شرق به استان گلستان و از غرب به استان‌های قزوین و زنجان محدود می‌شود. مهم‌ترین شهرهای مازندران عبارتند از: ساری، بابل، نوشهر، آمل، سوادکوه، بهشهر، قائمشهر و تنکابن. اقلیم مازندران معتدل و پوشیده از جنگل‌های انبوه است. کشاورزی و باغداری از مهم‌ترین فعالیت‌های اقتصادی مردم این استان هستند.

جاذبه های گردشگری

استان مازندران دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سد لار: یکی از سد‌های تأمین‌کننده آب آشامیدنی حوالی تهران و تأمین‌کننده آبیاری‌های کشاورزی منطقه می‌باشد. مطالعات احداث این سد از سال ۱۳۳۰ آغاز شد و در نهایت در سال ۱۳۶۱ گشایش یافت.

سطح حوزه آبریز این سد بالغ بر مساحت ۶۷۵ کیلومتر مربع می‌باشد و متوسط جریان آب سالانه ۴۸۱ میلیون متر مکعب دارد. از انتقال آب این سد و پیوستن آب آن به سد لتیان، جهت استفاده در نیروگاه‌های منطقه برای تولید متوسط سالانه ۱۵۰ هزار مگاوات ساعت انرژی برق-آبی استفاده می‌شود.

علم‌کوه: نام کوهی با ارتفاع قله ۴۸۵۰ متر است که در منطقه تخت سلیمان کشور ایران واقع شده‌است. قله علم کوه پس از دماوند دومین قله مرتفع ایران به شمار می‌رود. بیشتر شهرت این قله به خاطر دیواره‌ایست که در دامنه شمالی آن واقع است و دارای فنی‌ترین و سخت‌ترین مسیر‌های سنگنوردی و دیواره‌نوردی در ایران است. این دیواره در ایران، جایگاهی مانند کی۲ در جهان را داراست

میدان ساعت: (به مازندرانی: پاساعت‌میدانی) نام میدانی در مرکز شهر ساری مرکز استان مازندران ایران است.
این میدان دارای برجی با ساعت عقربه‌ای بزرگ و مجهز به صدای زنگ ناقوس‌مانندی است که در هنگام تغییر ساعات به تعداد رقم ساعت آن لحظه به صدا در میآید و در سکوت شب‌های ساری صدای ساعت ۱۲ شب را بدلیل تعداد بالای دفعات آن و نیز سکوت شب تا دورترین خیابان‌های ساری می‌توان شنید.

آن را درسال ۱۲۹۹ هجری شمسی به دست رضا شاه ساختند. به آن بعد از گذشته ۸۸ سال هنوز می‌رسند و آن آیین قدیمی ساری است. ساروی‌ها و مازندرانی‌ها آن را دوست دارند و به میدانی که به استواری دارند افتخار می‌کنند. در شب نور اندازی آن را زیبا می‌کند.

منطقه گزو: این منطقه بسیار بکر است و شما از جاده اصلی حدود ۳۰ کیلومتر به سمت این منطقه حرکت میکنید در این منطقه سدی احداث گردیده است که گفته می‌شود بزرگترین سد خاکی خاورمیانه است.

خرید تیرچه در شرکت اتی ساز افق شمال 

برای خرید تیرچه و اطلاعات بیشتر در مورد شرکت اتی ساز فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

فروش تریچه بلوک در مازندران

تیرچه بتنی چیست؟

تیرچه بلوک یا تیرچه بتنی یکی از انواع مختلف تیرچه است که مواد تشکیل دهنده آن میلگرد و بتن است و به صورت پیش ساخته در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای ساخت این نوع تیرچه ابتدا یک آرماتور فولادی در بال بالایی، دو آرماتور فولادی در بال پایینی و چند آرماتور به صورت زیگزاگ به هر دو بال بالایی و پایینی وصل می‌شوند. تیرچه بتنی با توجه به کاربردهای زیادی که در صنعت ساختمان سازی دارد، محبوبیت زیادی نیز دارد. دلیل این امر نیز این است که با استفاده از تیرچه بتنی امکان ساخت برج‌های بلند و مرتفع فراهم شده است.

کاربرد تیرچه بتنی

تیرچه بتنی در سقف‌های فلزی، اسکلت آجری، بتن آرمه و همچنین در ساختمان‌هایی که بتن آن‌ها دچار کشش شده بسیار کارآمد است. این نوع تیرچه به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که در برابر نیروی کششی دارد یکی از پرکاربردترین مصالح مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی است. تیرچه بتنی در دو نوع تیرچه خرپایی و تیرچه از پیش تنیده از تولید می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرکت اتی ساز به سایتمون نگاهی بی اندازید.

Call Now Button